Sunday, September 4, 2011

Tiens..your superb journey to success!!!

Kereta mewah percuma, Kapal layar percuma, Kapal terbang peribadi percuma, villa mewah percuma dan banyak lagi!!!!

Memang betul semua yang saya sebutkan itu adalah percuma terus diatas nama anda, bukan tabung kereta atau bayaran pendahuluan untuk anda tetapi ianya memang percuma!!!

Pernahkah anda semua mendengar tentang Tiens.
Di malaysia tidak begitu dikenali dikalangan orang kita.

Memang betul Tiens akan meberikan reward dan bonus yang begitu besar sehingga tidak boleh ditolak apabila mendengar tentang company ini. Tiens Telah melahirkan ramai jutawan diseluruh dunia. Foundernya sendiri telah berjumpa perdana menteri sendiri sebelum marketnya masuk ke negara kita, dan berjumpa dengan setiap ketua negara sebelum memasuki negara tersebut.

Bonus dan Reward
Tien akan memberikan kereta mewah seperti BMW, Camry model baru, Kapal layar, Kapal terbang peribadi, villa mewah, bonus jualan dunia dan banyak lagi..

Untuk mendapatkan semua diatas tidak begitu susah, anda tidak perlu menggunakan modal yang besar.

Marketing Plan Tianshi dibuat oleh Michael Sheffield, seorang yang ahli di bidang perancangan sistem network marketing dari USA yang sekarang menjawat sebagai Chairman (Ketua) Multi-Level Marketing International Association (MLMIA).

Marketing Plan tiens memang mudah.
Company yang kuat dan telah dianggotai lebih 200 negara.
Terdapat college Tiens sendiri di China. Terdapat juga Hypermarket sendiri yang dikenali dengan nama Banner Store.

Nak tengok bukti?
Masuk ke youbute dan tulis saja 'tiens', ada banyak video menunjukkan tentang tiens.

Saya menubuhkan group dimalaysia dibawah tiens.
saya ingin menjemput anda semua, sama ada anda telah berjaya di company lain atau anda gagal di company lain, kami menyediakan support system yang bertaraf internasional yang akan mengajar anda untuk tidak gagal di dalam tiens. Kami mempunyai sistem pembelajaran yang professional dan effision.

Modal?
Modal di tiens tidak besar, semua orang boleh memulakannya, anda tidak perlu membuat pinjaman yang akan membuatkan risiko yang tinggi.

Produk
Produk Tiens memang berkualiti, dan telah mendapat banyak penghargaan dari badan-badan kesihatan dunia.
John Hellerman merupakan pakar Gizi dunia, beliau sendiri telah mengesahkan kualiti produk tiens.

Disini saya hanya dapat bercerita tentang tiens secara ringkas, dengan sederhana saya katakan setelah anda mengenal lebih lanjut tentang tiens anda tidak akan berpatah lagi, saya ada juga bercerita dan membuat perbandingan dengan rakan MLM yang lain dan mereka turut bersetuju dengan keunggulan Tiens.

Mari kita sama-sama berjaya Mengembangkan Tiens dimalaysia dan jadilah antara salah seorang yang terawal digroup kami. kami mengalu-alukan rakan MLM yang berpengalaman untuk menjadi leader yang berjaya. Kepada ahli MLM lain yang ingin membuat extreme income saya mengalu-alukan kedatangan anda bersama kami.

Ketika mendengar kata MLM, ramai yang mundur, lari ambil langkah seribu, tanpa menyadari bahwa : KEMUNGKINAN MEREKA BARU SAJA MENUTUP PINTU MENUJU MASA DEPAN, KEMUNGKINAN MEREKA BARU SAJA MENGUBUR HARAPAN KELUARGA DAN ANAK ISTRI UNTUK HIDUP YANG LEBIH BAIK. Agar anda tidak termasuk mereka yang kehilangan peluang, sebaiknya kaji dulu tawaran MLM sebelum anda menolaknya.



No comments:

Post a Comment