Sunday, September 4, 2011

PLAN SIMPLE REWARD DAHSYAT!!


 Marketing plan yang Hebat di Tiens

Di dalam marketing plan terdapat 7 jenis bonus pendapatan yang diberikan kepada ahlinya. seperti berikut:-

1. Retail Profit = 20%
2. Direct Bonus = 5-40%
3. Indirect Bonus = 4-35%
4. Autoship Bonus = 40%
5. Leadership Bonus = 8%
6. Honoured Title Bous = 5% Jumlah pulangan sedunia
7. Special Award = Pelancongan, Kereta mewah, Kapal Layar, Kapal terbang persendirian, Villa Mewah. 

Peringkat di Tiens
1 Business Value(BV) = RM1

Tahap perkembangan
Terdapat 8 pringkat di tiens yang dipanggil tahap perkembangan dimana anda boleh mendapatkannya dengan mudah. 8 peringkat ini dipanggil dengan nama 'Star'.

1 Star
2 Star
3 star
4 Star
5 Star
6 Star
7 Star
8 Star


Tahap Kehormat
Selepas tahap perkembangan anda akan beralih kepada tahap kehormat. terdapat 10 tahap kehormat, Berikut adalah tahap kehormat.

Bronze Lion
Silver Lion
Gold Lion
1 Star Gold Lion
2 Star Gold Lion
3 Star Gold Lion
4 Star Gold Lion
5 Star Gold Lion
Honoured Director
Merit Title



Bgaimana menjalankan
Anda boleh memulakan perniagaan dengan membeli Global business pack kit yang berharga RM50 dan sekaligus anda akan menjadi ahli dan anda akan terus bermula dengan '1 star'.

Di group kami, kami akan mengajak anda untuk bermula dengan '3 Star', anda memerlukan 1200BV untuk ketahap ini.
sekarang saya akan terangkan bagaimana dengan mudahnya anda akan dapat sampai ketahap yang terhormat tanpa mengambil masa yang lama.



Anda akan bermula di '3 Star'

Bulan 1 - Anda mempunyai 4 rakan perniagaan anda yang bermula dengan '3 Star' anda akan menjadi '4 Star' dan anda akan mendapatRM1200.00. Pada level ini anda sudah mendapatkan semula modal perniagaan anda.

Bulan 2 - Anda membantu 4 konsultan anda menjadi '4 Star' anda akan menjadi '5 Star' dan anda akan mendapat RM3504.00

Bulan 3 - Anda membantu 4 konsultan anda menjadi '5 Star' anda akan menjadi '6 Star' dan anda akan mendapat RM5010.00.

Bulan 4 - Anda membantu 4 konsultan anda menjadi '6 Star' anda akan menjadi '7 Star' dan anda akan mendapat RM25,410.00.

Bulan 5 - Anda membantu 4 konsultan anda menjadi '7 Star' anda akan menjadi '8 Star' dan anda akan mendapat RM127,910.00.Ditahap ini anda sudah layak mendapat sebuah Camry baru.

Bulan 6 - Anda membantu 4 konsultan anda menjadi '8 Star' anda akan menjadi 'Gold Lion' dan anda akan mendapat RM665,410.00. Dan juga anda akan mendapat reward Percuma iaitu Percutian percuma, Kereta mewah percuma dan Kapal Layr percuma.

Bulan 7 - Anda membantu 4 konsultan anda menjadi 'Gold Lion' anda akan terus mendapat 'Honoured Director' dan anda akan mendapatRM3,152,910.00, Dan anda juga akan mendapat reward percuma iaitu Kapal terbang percuma dan Villa percuma.

Jumlah pendapatan anda adalah RM3,981,354.00
sekiranya hanya 1% sahaja yang berjaya daripada semua target diatas anda masih tetap akan mendapat RM398,135.40, tidakkah anda rasa ini amat berbaloi untuk mencuba, kami menyediakan setiap kemungkinan yang akan membantu anda. Anda akan dijamin.

Itu adalah bonus dan reward yang anda akan dapat sekiranya anda menyertai kami dan mengikut sistem yang kami sediakan dengan mudah dalam masa tempoh 7 bulan anda akan mendapat semuanya, anda tidak perlu membuat pinjaman yang memberikan risiki yang tinggi tidak perlu menunggu masa yang lama menuggu pinjaman anda diluluskan, sesiapun boleh menjalankannya, tidak hairan ramai group di Indonesia mendapatkan reward tersebut dengan mudah.

Ini merupakan peluang yang amat bagus!!!
Pernahkah anda mendengar reward yang sebesar ini. sekiranya anda masih ingin bertanya dan masih ada keraguan anda boleh bertanya lebih lanjut. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment