Sunday, September 4, 2011

Kenapa saya pilih Tiens Tapi bukan yang lain..

Ada banyak sebab kenapa saya memilih tiens. Disini saya akan beritahu beberapa sebab sahaja.

1. Ianya memenuhi bahkan melampaui prinsip ekonomi, kerana modalnya kecil tetapi hasilnya besar. Plan pemasaran dan Reward nya sendiri sudah membuat saya tertarik.

2. Tidak ada diskriminasi tentang tienstiens boleh dilakukan oleh siapa sahaja tanpa mengira bangsa, agama, peringkat umur. Tidak kira mereka para profesional, buruh, guru atau sesiapa juga boleh menjalankan tiens.

3. Tiada batasan sempadan, ertinya tiens adalah global, lebih 200 negara telah menganggotai Tiens, anda boleh membuat jaringan kesuluruh dunia. Di tiens, sekiranya anda mendapat prospek dari negara luar pun boleh, contohnya anda mendapat prospek dari indonesia, bangladesh, singapore atau mana-mana negara pun, mereka masih boleh doregisterkan di malaysia.

4. Bisnes yang dapat diwariskan. Anda boleh mewariskannya kepada anak anda atau sesiapa juga sekira anda tidak mahu meneruskannya lagi.

5. Tidak perlu mencari prospek dengan terlalu terdesak untuk mengimbangkan downline supaya mendapat pendapatan, pada dasarnya mlm adalah menjalankan bisnes tidak tertekan dengan orang atasan, kita boleh saja mengambil masa yang lama, ianya bergantung kepada kemahuan anda. Jika mahu pendapatan yang lebih berkerja dengan pantas, jika tidak hanya lakukan secara sederhana.


6.untuk mencukupkan RM1,200 memula memang nampak macam banyak,tapi Team saya buat secara berkumpulan dengan sistem kutu sesama sendiri,sebulan kuar Rm100 @Rm200,seramai 6 orang je dah cukup.6 bulan je anda dah cukup RM1,200 dan dah ade 6 orang dibwah anda yang cukup RM1,200,bonus anda dah cover modal anda naik pangkat dan boleh terus bantu rakan2 jes duplicate sistem je,tak perlu stress.

7.Produk memang praktikal dari ubat gigi,minyak wangi,sabun,toiletries...barang-barang yang dah sememangnya ada kat rumah kita,sekarang cuma tukar jenama tiens je,tak membebankan pun.

Mengikut plan pemasaran dan target di group kami, anda hanya akan mengambil masa 7 bulan untuk mendapatkan reward dan bonus yang besar. Jika dikira 7 bulan itu tidak lama bahkan terlalu singkat dan seolah-olah mustahil, tetapi itulah kenyataan. Sedangkan ibu mengandung mengambil masa 9 bulan. Dalam masa 7 bulan segalanya boleh berubah.

Sekarang kita akan mengorak langkah untuk memulakan 2011, semoga tahun 2011 ini akan memberikan kita satu kenangan yang indah, bermulalah dengan Tiens.






No comments:

Post a Comment