Sunday, September 4, 2011

Peluang selalu datang dalam keadaan kita tak bersedia..

Group saya ni baru sahaja ditubuhkan, dan ahlinya dibawah group saya ni belum ramai lagi, saya masih mencari ahli baru dan ingin menjadikan group saya ini sebagai group yang kuat, kami amat menitip beratkan kerja secara berkumpulan. Setakat ini tindakbalas yang diberikan kepada Tiens oleh orang lain boleh dikatakan positif.

Reward Tiens ni memang besar, dan modal untuk memulakannya pula kecil, jadi boleh dikatakan risiko yang ditanggung amat kecil. Kami akan membantu ahli kami untuk tidak gagal di dalam Tiens, kami banyak membuat inisiatif untuk membantu ahlinya. Boleh dikatakan Tiens ni Lebih mudah dijalankan.

Tengok je kat youtube bagaimana group di indonesia menjalankan Tiens dengan berjaya, ini bermakna kita juga boleh menjalankannya dengan mudah dan berjaya.
Sebenarnya tidak semestinya jika sesuatu mlm itu jika join awal akan mudah dan senang berjaya berbanding bila sudah lama, ramai juga orang mengatakan bila semua orang sudah join mlm akhirnya mlm akan terhenti kerana sudah kehabisan manusia. Ini satu kata-kata yang harus disangkal. Jika kita ambil contoh ya. ada orang mengatakan jika semua manusia membeli kereta akhirnya jalan akan menjadi jam dan kereta tidak bergerak lagi. tapi sehingga sekarang kereta masih boleh digunakan.



Time is money,speed is profit.Katalah kite bermula sekarang umur kita baru 40,dengan menggunakan sistem simple Tiens matlamat ke arah mendapat kereta percuma dalam tempoh 5 tahun pasti akan menjadi kenyataan insyallah.Ketika itu umur kita dah 45 tahun dan mungkin dah ada sebuah kereta free.Jika kita tak buat pun umur kita still akan jadi 45 juga tapi kalau tak buat dah sah-sah tak ada harapan nak drive kereta percuma.Fikirkan dan bertindak.


No comments:

Post a Comment